17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Γιορτάζουμε το Πολυτεχνείο! Το σύνθημά μας ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Διαβάσαμε την ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ και παίξαμε κουκλοθέατρο!

1 3
2 1